[OT] vyber televize

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pondělí Únor 19 18:05:31 CET 2007

Značku Tesla bych zařadil vedle ostatních "neznačkových".

Vaše poznámka o klidném obrazu - 100Hz televize má vždycky klidný
obraz a když budete porovnávat s 50Hz, co stojí vedle, tak je tozdíl
poznat. Ale když budete mít samotnou 50Hz televizi, budete od ní sedět
3 metry a budete se na ni koukat zpříma (ne koutkem oka), tak si toho
blikání možná ani nevšimnete. Jak jsem psal, mě to nevadí.

K těm dvěma tunerům - na co dneska, když je to investice tak na dva
roky, to samé těch 12 malých náhledů (pokud nemáte kabelovku, pak to
samozřejmě využijete). To bych spíš šel do TV s vestavěným DVB-T
tunerem.

A ještě k porovnání Philips - Tesla, nevím jak to bylo ve Vašem
případě, ale prodejny elektro maj obvykle jednu anténu a signál leze
přes několik (desítek) rozbočovačů, takže pokud jste přímo
nepřepojovali kabel, mohla mít jedna televize slabší signál než druhá.
Ale nevím, nebyl jsem u toho.

P.K.