[OT] vyber televize

Tomáš Pípal dargos@seznam.cz
Pondělí Únor 19 19:07:30 CET 2007

U toho DVB-T si dejte pozor na kdovani radsi dejte prednost MPEG4 pred
MPEG2. MPEG2 prehravace coz je vetsina soucasnych nzvladnou novejsi
MPEG4 kodovani.
Zatim bohuzel nikdo nevi jak to dopadne a v cem se bude u nas vysilat.
Zrejme vyhraje MPEG2, ale casem se stejnak prejde na MPEG4. Pokud
zvitezi MPEG4 uz v zacatku digitalizace tak  vam vase prehravace MPEG2
budou k niceme.