EL. SCHÉMA PS2

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Pátek Únor 16 10:38:26 CET 2007

Rikam podruhe, proste to nepujde. nema cenu to zkouset. SCPH je
nepodstatne, GH-019 je deska V7/8. Laser tam mate KHS-400C.
Lasery do PS2 jsou drahy porad. Sony udelali nekolik desek s ruznymi
lasery. Oni ale nemaji zajem to opravovat. Dokonce jsem slysel ze
oficialni servis Sony poptaval lasery u jednoho cloveka co je dodava a
nema s nimi nic spolecneho. Kdyz se Vam to pokazilo, posilali to do Belgie.
Rozlozeni pojistek mam vcetne hodnot. Co Vam to dela? Nebo spise nedela?
nemusi byt vadny jen laser, ale i BA5815.

Martin Hanek