Re: EL. SCHÉMA PS2

frantisek koci kocifrantisek@seznam.cz
Sobota Únor 17 14:01:05 CET 2007

Díky za info, nicméně to přesto zkusím-dám vědět. Ja vím, že nechtějí aby se to opravovalo z něčeho musí žít a financovat vývoj. Rozuměl bych tomu, že budou na trhu k dostání samotné desky což prý nejsou. Možná bych se po tom ani nepídil, ale v servisu mi řekli že ty desky se daj opravit, mevím v jakém rozsahu? jsem v tomto ohledu teprve mlíčňák a že jediná bolest jsou právě ty lasery. U pc vím, že ty desky jsou 5-7 vrstvé a tam se nic moc opravovat nedá a tak mě to zde celkem překvapilo.
Dělá to nebo vlastně nědělá  obraz je to tmavý-předtím šel normálně,  jenom blbnul zvuk. Nechci hned malovat čerta na zeď, že odešel bios, procesor nebo grafika.
Omlouvam se, že neodpovídám rychle ale nemám net doma. Můžete mi poslat e mali s tema pojistkama-schema(treba ne zadarmo-domluvime se)
 Kočí F.