Re: EL. SCHÉMA PS2

frantisek koci kocifrantisek@seznam.cz
Pátek Únor 16 10:32:34 CET 2007

NEMYSLEL JSEM CELOU MECHANIKU, POUZE ČTECÍ LASER TO BY MOŽNÁ ŠLO. TYP DESKY JE GH-019. ČÍSLO SCPH-? MUSÍM ZJISTIT.
TO CO VŮBEC NECHÁPU JE, PROČ JSOU TY LASERY TAK DRAHÉ, KDYŽ TAK RYCHLE ODCHÁZÍ, JAK JSEM JIŽ ZJIŠŤOVAL V SERVISU PS2.   NA TRHU JSEM VIDĚL NĚKOLIK MECHANIK OD SONY A NEZDÁ SE MI, ŽE BY Z DŮVODŮ VÝROBNÍCH NÁKLADŮ BĚŽELA ZVLÁŠŤ VÝROBA ČOČEK PRO PS2 A PC. (POUZE ÚVAHA)
ZATÍM DÍKY