EL. SCHÉMA PS2

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Čtvrtek Únor 15 14:07:19 CET 2007

Moc toho nepisete. Napiste typ PS2, zacina SCPH- a typ desky, zacina
GH-. DVD rom z PC Vam tam nepojede, to nema cenu zkouset. Jaka mechanika
stoji 800? do PC? To vubec nesrovnavejte. Laser do PS2 jsou drahe a
dokonce se nedaji bez prepsani eeprom v PS2 vzajemne zamenit.
Pojistek tam je asi 15.

Martin Hanek