Prerazene kondenzatory

gatilo gatilo@centrum.cz
Středa Únor 14 23:20:37 CET 2007

 14.2.2007, 23:09:53

Kapacita kondenzatoru se udava pri te frekvenci ktera je uvedena v
katalogovem listu. Ono jaksi neni moudre udavat kapacitu NF
kondenzatoru pri 1 MHz, nebo naopak mikrovlneho specialu pri 1kHz.
Zda je kondenzator v poradku nejspolehlivej zjistite testovanim v
podminkach stejnych jako jsou provozni. Pruraz kondenzatoru pracujicih
na 400V se pri mereni multimetrem pri 2V vubec nemusi projevit, ale v
provozu bude kondenzator nefunkcni.
Kondenzatory se mohou poskodit treba ranou kladivem, rediaci,
pusobenim chemickych latek, starim ....atd. Vami uvadene pripady budou
ale asi nejcastejsi.

S pozdravem Pavel
  mailto:gatilo@centrum.cz