Jaka je pouzitelnost linuxu?

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Sobota Únor 10 14:27:18 CET 2007

A neni to tak (Linux nepouzivam, nekde jsem o tom drive cetl, takze
nevim co je na tom pravdy), ze pro chod techto emulatoru jsou potreba
nejake systemove soubory z Windows? Jestli ano pak postradaji tyto
emulatory pro 'legalizaci' smysl, protoze licenci Windows stejne
budete muset mit (prave pro pouzivani techto par souboru, ktere jsou
chraneny copyrightem).