Dotaz k LCD

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Pátek Únor 9 17:17:33 CET 2007

Tak ja uz fakt nevim... uz dva mesice hledam podobny displej a nikde
nic. A davat do zarizeni kuli zobrazeni par informacnich veci cely
pocitac... Nenapada nekoho kde si obstarat LCD podobnych rozmeru, ale s
radicem? Z neceho displej vyskubnout? To mam jeste podminku
touchscreenu, ale ten si asi sezenu zvlast.