Dotaz k LCD

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Pátek Únor 9 17:36:11 CET 2007

> Tak ja uz fakt nevim... uz dva mesice hledam podobny displej a nikde
> nic. A davat do zarizeni kuli zobrazeni par informacnich veci cely
> pocitac... Nenapada nekoho kde si obstarat LCD podobnych rozmeru, ale s
> radicem? Z neceho displej vyskubnout? To mam jeste podminku

Napadaji me ruzna zpetna zrcatka, male TV, prehravace DVD a podobnych
veci kterych je na ebay plno (samotny displej vsak zadny). Otazka je,
zda by takovy pristroj obsahoval neco inteligentnejsiho, nebo by to bylo
podobne tomuto, proste jednoduchy displej a k nemu pripojeny brouk,
ktery cely pristroj ovlada (vcetne LCD). A generovat AVRkem VGA signal
je asi blbost ze jo? Ze bych jenom odstrojil od plastu nejakou tu TV...

> touchscreenu, ale ten si asi sezenu zvlast.

MG