Dotaz k LCD

Pavel Poucha papouch@papouch.com
Pátek Únor 9 17:01:26 CET 2007

Dobrý den,

nesledoval jsem diskusi od začátku, ale LCD displej větší než 5 palců,
který by měl řadič a šel jednoduše obsloužit, jsem tu nedávno v
konferenci poptával. Šlo totiž o velice jednoduchou aplikaci, jen
zobrazení jakýchsi stavů na LCD. Nakonec to stejně skončilo u
jednodeskového PC a VGA displeje - pro malý počet se to ukázalo jako
nejjednodušší řešení.

S pozdravem
ing. Pavel Poucha
jednatel