OT: Dopravni prestupky

Petr King petr.king@atlas.cz
Sobota Prosinec 29 18:59:55 CET 2007

A co udelas, kdyz ti to auto nekdo v noci ukradne, ty na to prijdes az
rano, ale to uz s tim autem nekoho zabije nebo naboura... samozrejme
utece a nikdo nepozna, ze s nim jel - odemknul si hacknutym dalkovym
ovladanim, apod, pouzil pri rizeni rukavice.... Je to prece tvuj
majetek, cili vina okamzite pada na tebe... divne ne ?
Je to presne o tom, ze v tehle zemi se policie vubec nenamaha cokoliv
obhajovat, dokazovat, zjistovat.. proste kdyz nemuzou chytit tohohle,
jdou za druhym, dulezity je kseft...
TO je stejne jako s temi auty, ktere maji... jak muzou chtit chytat
silnicni piraty kdyz maji v podstate nejslabsi auta, ktere jsou na trhu ?

P.