OT: Dopravni prestupky

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Sobota Prosinec 29 18:55:51 CET 2007

Puvodni zprava ze dne 29.12.2007 od Pavel Hudecek:

> 2. Pokutu i body účtovat majiteli vozu. - Toto řešení je
> nespravedlivé, ale je to také jediné z těch jednoduchých a levných,
> které má naději na úspěch. Nespravedlivé je ovšem i stávající
> řešení, neboť né každý má osobu blízkou.

Ja bych to nevidel ani tak jako nespravedlive. Mam auto, jsem jeho
majitelem, jsem za nej zodpovedny. Pujcim ho treba manzelce a ta ho
nekde odstavi, vytvori prekazku. Podle me neni nespravedlive, ze budu
potrestan za to, ze se moje vozidlo (tj. muj majetek) ocitl nekde, kde
nekomu zpusobil skodu.

Jak se vubec postupuje v pripade, ze tim majetkem je pes a ten nekoho
pokouse? Kdo je za toho psa zodpovedny?

S timhle bych take souhlasil.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory