Doporucte klavesnici k PC.

J. Polivka jpolivka@mbox.vol.cz
Pátek Prosinec 28 11:38:49 CET 2007

Klavesnici beru jako spotrebni material. U sveho PC ale pouzivam jiz mnoho
let klavesnici od Silicon Graphics od unixove masinky. Samozrejmne nema
ceske popisky coz mi nijak nevadi, ale dobre se mi na ni pise. Pisu i "vsemi
deseti". Neni to navod ke koupi, tezko se nekde sezene a ne kazdemu bude
vyhovovat, protoze nema ceske popisky. Je to spise o kvalite.
Pod stolem mi lezi masinka Indigo 2 a nemam pro nej vyuziti. Pokud se najde
fanda, ktery by ji chtel, tak neni problem se domluvit na cene. Je to
nadherny kousek v super stavu.
Jindra Polivka

Chicony nebo jak se to pise. Je to prah obycejna klavesnice za par korun
a plnohodnotna (ma vsechna tlacitka, veliky enter atd. proste vypada
uplne stejne jako ta vase letita). Na nektere klavesnice dneska nedavaji
Insert, Enter je maly a kolikrat maji i jinak rozlozeny sipky a klavesy
co jsou nad.
http://www.chicony.cz/produkty.php?kategorie=53
KU-2971, hmatnik je da sundat, resp. on v baleni ani neni namontovan.