Doporucte klavesnici k PC.

k.novo k.novo@seznam.cz
Čtvrtek Prosinec 27 21:57:40 CET 2007

Na praci, hraji tak 30min / rok.

Ta Chicony je membranovka a tlacitko nad ni vysi na gumovem "poharku", ktery  "definuje" chod a chovani tlacitka, ci spise nedefinuje, jednak diky unave, kterou ta guma trpi, ale predevsim diky ne zcela definovanym deformaci toho poharku. Zkratka je to klavesnice za stovku, mam ji u servisniho PC.
Pro porovnani ta cherry ma na dne take membranu, ale nad tim je pro kazdou klavesu pomerne komplikovane tlacitko slozene  z 3 hlavnich a dvou upinacich soucastek, presny chod definuje ocelove pero. Diky tomu ma klavesa presne definovane chovani, bod sepnuti a djezdu. Jak se rika kdo jednou okusil kvalitu jiz nemuze jinak. Ta klavesnice sice stala tretinu toho co dnes stoji nejlevnejsi notebook, ale delali ji odbornici a to v dobe, kdy recenze klavesnice zacinala grafem chodu klavesy a hlavni cast recenze pak popisovala nazor profesionalniho pisare + hodnoceni kvality provedeni.

Dnesni recenzenty a ocividne i vyrobce zajima u klavesnic kde co jen ne kvalita psani, vydrz a profi provedeni.
O G15 toho moc nevim, rozhonde nevim nic o konstrukci a chodu klaves, jen se o ni mluvi, LCD celkem zaujal a cena dava asi planou nadeji na solidni provedeni ...

>Zdravim. A chces to na praci nebo zabavu ? Tu G15 bych si teda na praci nevzal ...

Ja mam Chicony KU-2971 (http://www.lan-shop.cz/klavesnice/chicony/11595) a nedam
na ni dopustit, mam stejnou v praci i doma, abych se nemusel preorientovavat :-)
Mam rad klapaci, akorat zena mi vecer vycita, ze programuju moc nahlas ...
Jinak zadny "picicarnicky" neumi, je teda USB, ale dela se i PS/2 ...

Petr