Doporucte klavesnici k PC.

Michal Grunt michal.grunt@vynet.cz
Pátek Prosinec 28 11:12:56 CET 2007

Chicony nebo jak se to pise. Je to prah obycejna klavesnice za par korun
a plnohodnotna (ma vsechna tlacitka, veliky enter atd. proste vypada
uplne stejne jako ta vase letita). Na nektere klavesnice dneska nedavaji
Insert, Enter je maly a kolikrat maji i jinak rozlozeny sipky a klavesy
co jsou nad.
http://www.chicony.cz/produkty.php?kategorie=53
KU-2971, hmatnik je da sundat, resp. on v baleni ani neni namontovan.