Uz zase nabijecka baterek.

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Úterý Prosinec 25 20:04:14 CET 2007


Tony Malecký napsal(a):
> 
> Beru regulátory JETI jako neošizené a právě LESR elyt z něj na napájecí 
> straně vyčuhuje...
> Takový průser bych viděl reálnej u regulátoru od číňanů... Jeti doufám ne... 
> To samozřejmě neznamená že přidat tam nějakej lesr elyt by určitě neuškodilo

no on nejaky ten kond tam je vzdycky, ale i tak se tam pridavaji - jako 
nejvice trpici baterie jsou paradoxne ty v malych EPP poletuchach - 
obezka ma vysoky komutacni kmitocet proti dvoupolu - jen je dobre si 
vyvest (prismrstit jeste jednu dutinku) vyvod reglu pres maly odpor na 
nabiti kondu - jinak vam po par zasunuti zmizi konektor ;-)

> 
> Souhlas. Dokud jsem lítal na LIPOL tak to nemělo chybu. Jen ty ochrany v 
> čepičce akumulátoru se blbě proletovávaly... a pokud jsem je neproletoval, 
> tak při 10A už se dost projevoval jejich odpor.

myslel jste asi lion? no ale jsou preci pohonne lionky 
http://www.jetimodel.cz/cze/power-ion.html, kde nic proletovavat 
nemusite (prodava je vic firem a ruzne vykonne). Chodi spolehlive do 11A 
  (nektere jine typy nez na odkazu tusim az 16A) a netreba je balancovat 
- chodi uplne spickove spolu. Zvlast v samokridle pokud neni uplne 
nejake male se tezsi baterie vpredu hodi - jsou vetsinou tezka na zadek.

> 
> Jenže z hlediska váha/výkon díky tomu že A123ky mají menší napětí tak nejsou 
> lepší než LIION.
> viz http://www.mgm-compro.cz/pdf/lipol-vs-a123-v4.pdf

Ted jste asi myslel lipol? Vite k tomu se tezko vyjadrovat - pokud vim 
tak MGM neprodava A123 - pak si lze domyslet proc z jejich pohledu 
nejsou nejlepsi...
Navic ty baterie co se sem ted dostaly tak jsou urceny pro rucni naradi 
DeWalt a tezko tedy muzou splnovat pozadavky modelaru - musi byt 
blbovzdorne a tudiz tezke.

RV



Další informace o konferenci Hw-list