ADT75

balu@home daniel.valuch@orange.fr
Neděle Prosinec 16 21:34:38 CET 2007

neviem, ja potom bud nezvladam system alebo mam tych objednavok uz velmi
vela. Moje nakupy za posledne 3 roky boli v objeme radovo 500tis eur
rozlozene v stovkach objednavok a uz to nezvladam riesit len z hlavy.
Proste potrebujem pisane dokumenty. Preferujem elektronicku formu, ale
stale pisomnu :-)
Ked do toho nepocitam asi 3 cesko-slovenske podniky tak to boli vsetko
seriozne firmy :-)
b.