ADT75

Jan Galuszka konference@ei.cz
Neděle Prosinec 16 21:53:23 CET 2007


Toto jako vysvetleni situace bych ja osobne nebral.
Mam stovky zakazniku a desitky dodavatelu. Nekdy se take nakupi hodne
poptavek a nabidek. Nez stacim si poradne v hlave urovnat, co presne
zakaznik chtel, a v pripade Vaseho prijmeni si dokonce uvedomit, ktery
Konecny (Konecnych mam mezi pravidelnymi zakazniky nekolik), tak se ozve
dalsi telefon, ktery tu myslenkovou radu prerusi.

Situace, kdy pul dne nikdo nezvoni a pak za 10 minut je 5 telefonu + postak
+ PPL u dveri  ... jsme asi zazili vsichni

Ono neni problem uplne jednoduchym meilem ten dotaz poslat a timto jej mit i
ve svem archivu ... a mit jistotu, ze jsem jej odeslal, vyridil.

Ja si dokonce z jednani se zakazniky radeji poridim svuj mailovy zaznam a
poslu jej sam sobe. Pak rychle muzu najit korespondenci ohledne toho
zakaznika, co jsem slibil, co nabidnul, co on objednal. 

Nekdy se musim dokonce do svych materialu a na svoje stranky podivat, co
jsem to za akci pustil do eteru, co jsem nasliboval.

Poptavky na soucastky vyzaduji vyhradne po mailu, pak mam par minut cas
abych si seradil vse potrebne kolem tech soucastek, kolem zakaznika a behem
par minut dal na 99% presnou odpoved 

Nekdy zakaznik vyzaduje, abych si poptavku zapsal , a ja prave stojim v
kolone. Na mou prosbu, at to posle mailem, rekne ze nema mail. Bohuzel jsem
uz nekolik takovych zakazniku odmitnul. V nasem oboru je to pochopitelne. A
zakaznik, ktery neovlada mail, z velkou pravdepodobnosti nebude zakaznikem s
ekonomickym obratem.

U sve nosne komodity, vyrobku ETC ( www.etc.eu ) mam stav skladu prubezne v
hlave, ale u nekolika tisic dalsich soucastek v sortimentu tezko muzu si vse
pamatovat.

A vznik emailu je ta nejbajecnejsi komunikacni forma a zpetne nechapu, jak
jsem mohl bez teto formy komunikace v letech 1990 - 95 ? delat casopis

Takze pane Konecny  ... jste moderni clovek ... a proto respektujte prani
firem, ktere maji vice nez jednu soucastku v sortimentu, vice nez jednoho
zakaznika, vice nez jednoho obchodnika, a chteji minimalizovat chybovost  -
ze to chteli nejakou pisemnou formou.

Toz to jsem se rozepsal


S pozdravem
               ing. Jan Galuszka (tel. 00420-603531605, mail: jan@ei.cz )

FANDA elektronik s.r.o. , Těrlická 475/22, 735 35 Horní Suchá,jednatel: ing.
Jan Galuszka
Tel.: 00420-603531605, fax: 00420-596425819, E-mail:  info@fanda.cz , WEB:
WWW.ELEKTRONIKA.CZ
IČO: 62301802, DIČ: CZ62301802, registrace: Krajský obchodní soud v Ostravě,
oddíl C, vložka 7862 

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of "Ing. Libor Konečný"
Sent: Sunday, December 16, 2007 9:16 PM
To: HW-news
Subject: Re: ADT75

Samozrejme je to pravda.
Avsak vem v uvahu ,ze ted pred svatkama musim sam zajistit, design-krabicky,
formu, software na cca 6 projektu do konce roku, zajistit vyrobu soucastky,
faktury a to cele kontrolovat. U PC jsem jen na skok o viknedu nebo jak kdy
a kdyz to hoodne specha vezmu telefon. 
Spolupracuji s x firmama  z toho cca 50 % z nich objednavam pouze
telefonicky a nikdy nebyl problem. Seriozni firmu samozrejme poznas az pri
dlouhodobe spolupraci. Stejne tak i ja kdyz mi nekdo zavola a objedna
telefonem a je to dlouhodoby  partner tak neni duvod z nej vymahat pisemmnou
objednavku ;-)

Tady slo o jasnou specifikaci obvodu, ktere jsem brali cca nejakych 100ks
pred 6 ti mesici. JInak ADT objednavama porad, pracuji tak, ze zarizeni
navrhnu udelam, soft  + overovaci serii a pak predam globalni licenci. Tzn,
ze me analog kseft nebude mit, bude ho ale mit od firem , ktere to zarizeni
pak budou vyrabet.
Tzn., ze ja urcim co tam za obvod bude.
Tady slo ciste o problem terminovy, mam dany termin a proste jsem ho musel
stihnout , kdyz  zakaznik zavola chci mit hotove x kusu do tehdy a tehdy a
ja jsem napriklad u zakaznika na servise , konkretne to bylo v patek, musim
vse vyridit telefonicky.
Takze to jen na vysvetlenou situace.
LK

********************





Další informace o konferenci Hw-list