ADT75
"Ing. Libor Konečný"
support@mikrovlny.cz
Neděle Prosinec 16 21:15:49 CET 2007
Samozrejme je to pravda.
Avsak vem v uvahu ,ze ted pred svatkama musim sam zajistit,
design-krabicky, formu, software na cca 6 projektu do konce roku,
zajistit vyrobu soucastky, faktury a to cele kontrolovat. U PC jsem jen
na skok o viknedu nebo jak kdy a kdyz to hoodne specha vezmu telefon.
Spolupracuji s x firmama z toho cca 50 % z nich objednavam pouze
telefonicky a nikdy nebyl problem. Seriozni firmu samozrejme poznas az
pri dlouhodobe spolupraci. Stejne tak i ja kdyz mi nekdo zavola a
objedna telefonem a je to dlouhodoby partner tak neni duvod z nej
vymahat pisemmnou objednavku ;-)
Tady slo o jasnou specifikaci obvodu, ktere jsem brali cca nejakych
100ks pred 6 ti mesici. JInak ADT objednavama porad, pracuji tak, ze
zarizeni navrhnu udelam, soft + overovaci serii a pak predam globalni
licenci. Tzn, ze me analog kseft nebude mit, bude ho ale mit od firem ,
ktere to zarizeni pak budou vyrabet.
Tzn., ze ja urcim co tam za obvod bude.
Tady slo ciste o problem terminovy, mam dany termin a proste jsem ho
musel stihnout , kdyz zakaznik zavola chci mit hotove x kusu do tehdy a
tehdy a ja jsem napriklad u zakaznika na servise , konkretne to bylo v
patek, musim vse vyridit telefonicky.
Takze to jen na vysvetlenou situace.
LK
balu@home napsal(a):
> v tomto sa dodavatela musim zastat. Ked objednavky tak jedine pisomne.
> Poziadam firmu o pisomnu ponuku (napr. mailom), vystavim objednavku a
> poslem bud mailom alebo faxom.
> Firma ma doklad ze som si tovar skutocne objednal a ja mam doklad ze
> objednavka bude stat tolko a tolko a dostanem ju vtedy a vtedy.
> |Kym vsetko funguje je to ok, ale akonahle sa objavi problem na
> hociktorej strane len sa prehadzuje horuci zemiak. Je vela neserioznych
> firiem ktore sa potom vyhovaraju ze nedostali objednavku, ze cena takuto
> cenu sme si predsa dohodli, a ze vam nevadilo ze to pride az o rok. A
> takisto poziadavky zakaznika nemusia byt spravne pochopene takze
> nakoniec dostane uplne nieco ine ako chcel lebo niekde v komunikacnom
> kanale nastala chyba.
> b.
>
>
> Martin Petrak wrote:
>
>> Dobrý den pane Konečný,
>>
>> na stránkách serveru HW.cz jsem zaznamenal Váš postesk nad způsobem,
>> jak firma AMTEK s.r.o. přijímá objednávky. Pozastavujete se nad
>> požadavkem písemné formy objednávky.
>>
>> Váš případ je však vlastně dokladem toho, že takový požadavek je
>> rozumný: to, co jste měl za telefonickou objednávku, jsme na naší
>> straně považovali za nezávaznou poptávku. Už jen případná možnost
>> odlišného výkladu – jsme pouze lidé a předpokládám, že u Vás je to
>> taky tak – ospravedlňuje to, že písemnému vyjádření dáváme přednost.
>> Už vůbec nemluvím o nutnosti upřesňovat konkrétní verzi objednávaných
>> obvodů, pouzdra atd., což může být při telefonickém hovoru opět
>> problém. Proto žádost o objednávku v podobě dvouřádkového mailu prosím
>> nechápejte jako šikanu zákazníka a vítězství ISA nad zdravým rozumem.
>>
>> Dodací lhůta se u nás typicky pohybuje v rozmezí dodání do druhého dne
>> od objednávky po přibližně 2 týdny. Pokud jsme tedy ve Vašem případě
>> nabídli 2 týdny, dodáváme přímo z výroby a nikdo na světě nemá
>> prostředky, jak dodávku urychlit, ani za cenu dražší přepravy.
>>
>> Za závažné považuji, že jste údajně nedostal nabídku na svou poptávku,
>> dokonce naznačujete, že se tak děje pravidelně.
>>
>> Dovolím si tvrdit, že 99% poptávek vyřizujeme do 24 hodin. Jsem
>> přesvědčen, že drtivá většina našich zákazníků by Vám to mohla
>> potvrdit a náš vlastní závazek vůči zákazníkům je reagovat tímto způsobem.
>>
>> Rozhodně tedy prověřím, jak Váš proběhl Váš případ; pokud jste byl
>> ukrácen na svých právech dostat včas nabídku, dodáme Vám obvody zdarma.
>>
>> S přáním hezkého dne
>>
>> Ing. Martin Petrák
>>
>> výkonný ředitel Amtek s.r.o.
>>
>>
>
>
> _______________________________________________
> HW-list mailing list - sponsored by www.HW.cz
> Hw-list@list.hw.cz
> http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list
>
Další informace o konferenci Hw-list