[OT]: Ekokom paragraf 15a

"Ing. Libor Konečný" support@mikrovlny.cz
Neděle Prosinec 9 15:06:23 CET 2007

To bylo mysleno obrazne,  jde o to , ze z papiru udelate teplo , karton
je v podstate drevo, tzn surovina, a jen blazen by s tim jel do sberneho
dvora kdyz ma pred barakem popelnici a doma kotel na TP.

Ale ekokomem stat nutil platit (kdyz nebyla ta vyjimka) za neco co
defacto neexistovalo, protoze koncovy zakaznik to vzdy hodi do popelnice
a za tu plati mestu , ne EKOKOMu (mesto nejake lokalni firme co to
vyveze na skladku).

Rikam tomu virtualni ekologie, papirove je vse v poradku, ale firmy ty
krabice pali na dvore , samozrejme tim padem i ten PE a rinejhorsim i
jine sfintva.

Za nebezpecny odpad jako firma ve sbernem dvore zaplatite, ale jako
normalni obcan ne ;-)
Kdyz jsem jako obcan vezl do sberneho dvora lednicku, akumulator, 2
pneu  + 3 stare PC, zadny doklad jsem nedostal a pochybuji ze lednicka
byla odborne vypustena do vzduchu ;-) to se ze lednicky normalne
vypousteji  to je bezna praxe, mozna nekde ve velkych sbernach maji ty
specialni kleste  na odsati freonu....

LK