[OT]: Ekokom paragraf 15a

Petr Zahradnik clexpert@clexpert.cz
Neděle Prosinec 9 15:22:07 CET 2007

Puvodni zprava ze dne 9.12.2007 od "Ing. Libor Konečný":

> To bylo mysleno obrazne, jde o to , ze z papiru udelate teplo ,
> karton je v podstate drevo, tzn surovina, a jen blazen by s tim jel
> do sberneho dvora kdyz ma pred barakem popelnici a doma kotel na TP.

Ano, to je pravda. Ja jsem tuhle potreboval vyhodit asi 150-200 kg
katalogu, ktere mi tu zbyly od zakaznika, kteremu je kazdy rok
rozesilam jeho zakaznikum. Tak jsem je nalozil do auta, pak jsem se
podival, kolik stoji odber 1 kg papiru a zjistil, ze za ty katalogy
zaplatim docela dost penez. Odvezu jim to pod rypak, slozim jim to do
dvora a jeste za to zaplatim asi 200 Kc. Tak jsem to misto do dvora
odvezl do sberny. Ta je na puli cesty. Usetril jsem na benzinu a jeste
jsem za to dostal asi 60 Kc. Takze jsem misto utraty 200 Kc vydelal 40
Kc a to znamena, ze jsem vydelal celkem 240 Kc. Benzin nepocitam.

> Ale ekokomem stat nutil platit (kdyz nebyla ta vyjimka) za neco co
> defacto neexistovalo, protoze koncovy zakaznik to vzdy hodi do
> popelnice a za tu plati mestu , ne EKOKOMu (mesto nejake lokalni
> firme co to vyveze na skladku).

> Za nebezpecny odpad jako firma ve sbernem dvore zaplatite, ale jako
> normalni obcan ne ;-)

To je pravda.

> Kdyz jsem jako obcan vezl do sberneho dvora lednicku, akumulator, 2
> pneu + 3 stare PC, zadny doklad jsem nedostal a pochybuji ze
> lednicka byla odborne vypustena do vzduchu ;-) to se ze lednicky
> normalne vypousteji to je bezna praxe, mozna nekde ve velkych
> sbernach maji ty specialni kleste na odsati freonu....

Ja jsem tam jednou odvezl monitor a ten chlapik se hned ptal, jestli
jeste funguje. To mel velkou radost, ze funguje, ze pry si ho hned
vezme.

Od te doby delam z elektroodpadu nebezpecny odpad, tj. rozeberu
vsechno a tim padem uz to neni elektroodpad a ani se to neda pouzit.

Petr Zahradnik, pocitacovy expert

Petr Zahradnik, Computer Laboratory
Obvodova 740/14, 400 07 Usti nad Labem
ICQ: 21215917, MSN: clexpert@clexpert.cz