[OT]: Ekokom paragraf 15a

Martin Hanek martin.hanek@centrum.cz
Neděle Prosinec 9 15:25:34 CET 2007

No ber to tak, ze platis za tech 5% obcanu. Ja taky uznavam, ze tyhle
hromadne systemy jsou spatne. A s ceskou vlastnosti vsechno hoodne
zeslozitit z toho vyleze takova blbina. Netusim kolik ten system EKOKOMU
vybere a kolik tem obcim vrati, ale urcite je to dobry byznys.Takze
system sice mame, ale typicky cesky nedomyslenej a nekomu se tezce vyplaci.

Martin Hanek