MAX5102 nebo jiny DA Re: Zadny PIC nema DA?

P. Novotny novotny.pp@atlas.cz
Sobota Prosinec 1 10:45:31 CET 2007

To je celkem logicke vyrobci setri piny a vsude tlaci seriove komunikacni
kanaly. Paralelni se nosi tak u high speed prevodníku a speciálních kousku u
kterych se predpoklada spoluprace s necim jinym nez je CPU.
Jiz to tu asi zaznelo, mrknem k Analogu, pouzivam vice mene jen jejich
ADC/DAC a jeste se nestalo abych si nevybral.

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of HW CNCnet.info
Sent: Saturday, December 01, 2007 8:45 AM
To: HW-news
Subject: Re: MAX5102 nebo jiny DA Re: Zadny PIC nema DA?

Nemam zadne zvlastni naroky, ale zda se, ze paralelni rozhrani se moc
nenosi. Jakmile ho tuknu v nejakem selectoru paralel interface okamzite
se mi to scvrkne na par kousku a ty vetsinou nevyhovi kvuli nejake
kravine - treba ze maji proudovy vystup (chci napetovy) nebo nemaji dva
kanaly.

Radek Vicek

konfera@efton.sk napsal(a):
> To je tym ze ste rozmaznany :-) . Za onych cias boli od Maxima bezne
dodacie doby 26 tyzdnov aj viac...

> wek
>
> PS.  Nesledujem tuto oblast, ale zaraza ma, ze taka zakladna suciastka
znie ako problem. Mate nejake zvlastne poziadavky, alebo je to jednoducho
tym ze vacsine uzivatelov staci to PWMko?