MAX5102 nebo jiny DA Re: Zadny PIC nema DA?

pyrin pyrin@volny.cz
Sobota Prosinec 1 21:19:31 CET 2007

No nejak jsem zacit musel. Ted uz mam tabulku podle uhlu SIN a vybiram si a
koukam, jak to maluje krasnou pulperiodu. Je mi jasny, ze po 1b to nepujde a
je to nesmysl, ale kdyz s necim zacinam, tak jdu nejjednodussi cestou a
podivam se jestli to dela to, co jsem predpokladal. Jsem zvedav, zda-li to
dokopu do funkcniho stadia, jako Vy, nebo zda pak prijdu se sklopenejma
usima a budu skemrat o Bistep nebo novejsi model od Vas. Osobne nechci
zahodit cenne zkusenosti a vedomosti, co jsem si uz ted hranim ziskal. Pro
mne je i to ovladani D/A novou veci, kterou uplatnim pravdepodobne i na neco
jineho.

Na interpolaci krivky nepomyslim, ale pomyslim na to, zda po nastaveni
registru D/A prevodniku stihnu vypocitat nove dve hodnoty (myslim pro pohyb
tam i zpet, takze vlastne jsou to 4 hodnoty, pro kazde LMD 2) jeste v tomtez
preruseni tak, abych pri dalsim preruseni jen vybral jakym smerem pojedu a
podle toho zvolil spravne hodnoty a druhe 2 hodnoty jen zahodil.
Potom by se dal vlastne udelat libovolny krok, myslim tim, ze nepojedu z
tabulky, ale z vypoctu. Ikdyz tabulka je podstatne mene narocnejsi na cas.
pyrin