MAX5102 nebo jiny DA Re: Zadny PIC nema DA?

HW CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Sobota Prosinec 1 20:05:18 CET 2007

Jo ja jsem si vybral u AD a dokonce dva typy AD5332 a AD7302 takze to je
v pohode. Ted jeste sehnat spolehlivej zdroj kde je kupovat. Sice
Farnell se posledni dobou prekonava - nevim jak to delaji, ale je to tu
nejdele do dvou dnu.

Radek Vicek