moderna doba; was: Citovat ano, ale s mirou! - NASTAVENIE KLIENTOV
Pavel Hudecek
phudecek@tiscali.cz
Úterý Srpen 7 14:44:25 CEST 2007
:-)))
No, zas tak hrozné to není, jeho auta s nápisem 2000 a XP vystupování
a nastupování požadují jen občas, automatické ztahování nových zadků
lze vypnout a problémy s rozpoznáváním zadků se zdá se týkají pouze
úpravy, kterou s nimi dělá jedna konkrétní myčka...
Ovšem co se hotline týče, tak když tam zavoláte, můe se stát, že
oznámí: "Jo tak vy jste si naše auto koupil se slevou při nákupu
blinkrů? - Tak to budete muset zavolat na hotline prodejce blinkrů."
PH
From: Jan Waclawek
No a nepripada Vam skor zvlastne, ze vyrobca Vaseho auta bez nejakeho
zasadnejsieho prieskumu trhu prehlasila zadky svojich vlastnych aut za
standard, a automaticke udrziavanie vzdialenosti - ktore mimochodom
nejde vypnut ani prekonfigurovat, a automaticky si za jazdy stahuje
databazu novych zadkov aut danej firmy, po com musite bez ohladu na to
kde prave ste a kam idete, odstavit auto, vystupit, zamknut auto,
trikrat okolo neho obehnut, pokusit sa odomknut, ked sa nepodari,
zavolat si na hotline pre tvar noveho odomykacieho kluca, vybrusit si
ho, nastupit a znova nastartovat - pri zadkoch aut ostatnych firiem
funguje skor nahodou... ?
Pavel Hudecek wrote:
> Spíš je to podobné, jako firmu obvinit z toho, že zadní část jejího
> auta zmátnla běžně používaný systém automatického udržování
> vzdálenosti od předchozího vozidla v koloně tak, že do něj
> naboural. :-)
------------- další část ---------------
HTML příloha byla odstraněna...
URL: http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20070807/0e710b31/attachment-0002.htm
Další informace o konferenci Hw-list