moderna doba; was: Citovat ano, ale s mirou! - NASTAVENIE KLIENTOV

Jan Waclawek wek@evona.sk
Úterý Srpen 7 15:07:59 CEST 2007

Pavel Hudecek wrote:
> a problémy s rozpoznáváním zadků se zdá se týkají pouze
> úpravy, kterou s nimi dělá jedna konkrétní myčka...

Ta mycka nerobi nic, len umyje smuhy a vylesti plechy za pomoci vosku -
presne to, co sa od mycky ocakava (no este zavesia vonavy stromcek na
spatne zrkadlo, ale to hadam nevadi, aj ked ktovie...)

Bohuzial, rozpoznavanie vzdialenosti u tejto nemenovanej firmy funguje
prave na detekcii smuh, spiny a nerovnosti na plechu; presnejsie ide o
detekciu stylovej nalepky na zadnom skle aut tejto firmy, ktora zhodou
okolnosti funguje aj na tie spinave auta (ale nefunguje uz na umyte auta).

Najnovsi model ma zabudovanu aj automaticku strelbu na auta, ktore
zozadu vyzeraju ako auto danej firmy, ale nie su dostatocne zaspinene
resp. nemaju prislusnu holograficku nalepku. Znacnu cast ceny tvoria aj
kamery, ktore sleduju auto zvonka aj znutra; a ak sa zdetekuje pokus
majitela nasadnut inymi dverami, opravit zdanlivo pokazeny motor (na
ktorom sa len prevadza dialkovy automaticky upgrade), alebo o nastupenie
viac osob ako je v EULA (podpisovanej pri prevzati auta), nastane
spustenie samodestrukcnej sekvencie.

wek