<!DOCTYPE HTML PUBLIC "-//W3C//DTD HTML 4.0 Transitional//EN">
<HTML><HEAD>
<META http-equiv=Content-Type content="text/html; charset=iso-8859-2">
<META content="MSHTML 6.00.2900.3132" name=GENERATOR>
<STYLE></STYLE>
</HEAD>
<BODY bgColor=#ffffff>
<DIV><FONT face=Arial size=2>:-)))</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>No, zas tak hrozné to není, jeho&nbsp;auta s 
nápisem 2000 a XP vystupování</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>a nastupování požadují jen občas, automatické 
ztahování nových zadků</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>lze vypnout a problémy s rozpoznáváním zadků se zdá 
se týkají pouze</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>úpravy, kterou s nimi dělá jedna konkrétní 
myčka...</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>Ovšem co se hotline týče, tak když tam zavoláte, 
můe se stát, že</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>oznámí: &#8222;Jo tak vy jste si naše auto koupil se 
slevou při nákupu</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>blinkrů? - Tak to budete muset zavolat na hotline 
prodejce blinkrů.&#8220;</FONT></DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2></FONT>&nbsp;</DIV>
<DIV><FONT face=Arial size=2>PH</FONT></DIV>
<BLOCKQUOTE 
style="PADDING-RIGHT: 0px; PADDING-LEFT: 5px; MARGIN-LEFT: 5px; BORDER-LEFT: #000000 2px solid; MARGIN-RIGHT: 0px">
  <DIV 
  style="BACKGROUND: #e4e4e4; FONT: 10pt arial; font-color: black"><B>From:</B> 
  <A title=wek@evona.sk href="mailto:wek@evona.sk">Jan Waclawek</A> </DIV>
  <DIV>No a nepripada Vam skor zvlastne, ze vyrobca Vaseho auta bez nejakeho 
  <BR>zasadnejsieho prieskumu trhu prehlasila zadky svojich vlastnych aut za 
  <BR>standard, a automaticke udrziavanie vzdialenosti - ktore mimochodom 
  <BR>nejde vypnut ani prekonfigurovat, a automaticky si za jazdy stahuje 
  <BR>databazu novych zadkov aut danej firmy, po com musite bez ohladu na to 
  <BR>kde prave ste a kam idete, odstavit auto, vystupit, zamknut auto, 
  <BR>trikrat okolo neho obehnut, pokusit sa odomknut, ked sa nepodari, 
  <BR>zavolat si na hotline pre tvar noveho odomykacieho kluca, vybrusit si 
  <BR>ho, nastupit a znova nastartovat - pri zadkoch aut ostatnych firiem 
  <BR>funguje skor nahodou... ?<BR><BR>Pavel Hudecek wrote:<BR>&gt; Spíš je to 
  podobné, jako firmu obvinit z toho, že zadní část jejího<BR>&gt; auta zmátnla 
  běžně používaný systém automatického udržování<BR>&gt; vzdálenosti od 
  předchozího vozidla v koloně tak, že do něj<BR>&gt; naboural. 
:-)</DIV></BLOCKQUOTE></BODY></HTML>