PCMCIA flash karta

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Pátek Duben 13 13:32:49 CEST 2007

Tak tu kartu se mi nepodařilo rozchodit, asi nějaká nekompatibilita s
notebookem nebo s Woknama. Našel jsem i něco v MS knowledge base, ale
nepomohlo to.

http://support.microsoft.com/kb/279256/en-us

Fakt je, že sedí na stejným IRQ (11) jako asi dalších deset zařízení,
ale nevim, jak to udělat, aby si obsadila jiný IRQ (WXP).

P.K.