PCMCIA flash karta

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Čtvrtek Duben 5 09:23:18 CEST 2007

Nemáte někdo zkušenosti z PCMCIA flash kartami? Jak ji nainstalovat do
Windows. Nemusí se někde něco nastavit - jako vyhrazenej rozsah v
paměti nebo tak něco?

Dostala se mi do ruky karta od výrobce Centennial Technologies (jinak
je na ní samolepka Siemens a nějakej software pro PLC nebo průmyslový
PC). Zkoušel jsem ji v notebooku, Wokna ji nedokázaly automaticky
nainstalovat, po několika pokusech (a hledání na webu) jsem zjistil,
že ovladače na tyhle karty jsou běžně součástí Windows. Dokonce maj v
seznamu přímo kartu Centennial. Zkoušel jsem ji nainstalovat jako
tuhle i jako obecnou PCMCIA flash kartu - ale ve správci zařízení se u
ní objevilo "zařízení nejde spustit (kód 10)".

Jedinej úspěch jsem měl se softwarem, kterej je přímo určenej na čtení
těhle karet, ale mám jen demoverzi s omezenou funkčností.

P.K.