RE: Problém s motorem Felicia 1.3/50
Tomáš Koželuh
mr.death@ipq.cz
Středa Duben 11 17:15:43 CEST 2007
Ta diagnostika až tak složitá není, takže pokud to nepíše vadu, tak tam
opravdu není a znamená to, že něco posílá špatně signály v rámci tolerance.
Ale tohle mělo být právě na servisu, aby přišli na to, kde ta chyba je. A
klidně to mohli udělat postupnou výměnou podezřelých dílů...
Jinak nejjednodušší měření i té lambdy je právě přes diagnostiku, stačí
sehnat někoho, kdo má VAG kabel i se zásuvkou pro Felicie a pak to
diagnostikovat za jízdy přes notebook.
--
Čest práci a rukám klid!
BY: Mr. Death
> -----Original Message-----
> From: hw-list-bounces@list.hw.cz
> [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On Behalf Of Pavel Troller
> Sent: Wednesday, April 11, 2007 4:26 PM
>
> Odpovím na pár dotazů, které se občas objevily:
> - Ano, filtr vzduchu byl vyměněn jako první podezřelý :-).
> Chvilku jsem to zkoušel dokonce i bez něj (skutečně jen
> rozjezd při velmi teplém motoru, kdy byly projevy závady
> velmi patrné) a řekl bych, že projev byl ještě výraznější,
> takže spíše jde o přebytek vzduchu (chudou směs) než o jeho
> nedostatek.
> - Dále byly vyměněny kabely ke svíčkám (tento motor nemá VN
> blok, ale normální rozdělovač a kabely). Ačkoliv se zdálo, že
> bezprostředně po výměně závada polevila, po pár stech km se
> opět objevila. Svíčky byly rovněž měněny.
> Notor mi nikdy nestřelil do výfuku.
> - VAG nemám k dispozici a v servisu prováděná diagnostika
> prý nikdy chybu nehlásí. Je ovšem otázka, kdo ji tam ovládá a
> co z ní čte.
>
> Takže, co dál? Zkusil bych měřit napětí na té lambdě,
> zajímalo by mne, co bude ukazovat v okamžiku toho výpadku.
> Jak se k ní připojit ? Musím rozebrat ten hlavní konektor od
> ECU, nebo je šance se napojit někde cestou ?
Další informace o konferenci Hw-list