RE: Problém s motorem Felicia 1.3/50

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Duben 11 17:15:43 CEST 2007

Ta diagnostika až tak složitá není, takže pokud to nepíše vadu, tak tam
opravdu není a znamená to, že něco posílá špatně signály v rámci tolerance.
Ale tohle mělo být právě na servisu, aby přišli na to, kde ta chyba je. A
klidně to mohli udělat postupnou výměnou podezřelých dílů...
Jinak nejjednodušší měření i té lambdy je právě přes diagnostiku, stačí
sehnat někoho, kdo má VAG kabel i se zásuvkou pro Felicie a pak to
diagnostikovat za jízdy přes notebook.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death