Re: Problém s motorem Felicia 1.3/50

Snehulak snehulak@gmail.com
Středa Duben 11 10:34:41 CEST 2007

Ja myslel , ze lambda sonda je tam primarne kvuli optimalnimu slozeni a
teploty plynu pro katalyzator ne ?
Podle me RJ podle udaju z lamda sondy optimalne sklada smes tak aby to bylo
optimalni pro katalyzator . Tuneri vetsinou co prvni udelaji tak oddelaji
lamda sondu a vytahnout kat. Mozna se mylim do aut zas tak nevidim :)

snehulak