RE: Problém s motorem Felicia 1.3/50

Jaroslav Buchta buchta@compelson.cz
Středa Duben 11 09:59:59 CEST 2007


No podle me hlavne kvuli prechodovym stavum, kdy je lambda uplne v riti
a palivo se davkuje prave nejakym algoritmem podle zminenych snimacu
vseho mozneho. Tento algoritmus byva vice ci mene adaptivni. Ja mam
problemy zase s Omegou 3l, kde ECU zblbne z LPG a pak prechodove stavy
na benzin vyvolavaji zvlastni efekty - motoru se nejak nechce. Kdyz si
zvykne na benzin, tak to chodi dobre (ale trva to stovky km), z LPG ale
zase zblbne. Ustalene stavy jsou OK v obou pripadech, lambdy dle
osciloskopu chodi vzorove ;-)

-----Original Message-----
From: hw-list-bounces@list.hw.cz [mailto:hw-list-bounces@list.hw.cz] On
Behalf Of Zíka Aleš Ing.
Sent: Wednesday, April 11, 2007 8:38 AM
To: HW-news
Subject: RE: Problém s motorem Felicia 1.3/50


	Mohu mit doplnujici zvidavy dotaz? Asi uplne nechaopi funkci
lambda sondy.
	
	Když je smes prilis bohata, tak lambda dava male napeti (nebo
velke, to je fuk) a RJ ubere palivo, když je smes chuda, dava vyssi
napeti a RJ prida palivo. Podle této logiky se to da ridit jen podle
lambdy, takze k cemu tam je vaha vzduchu, snimace teploty motoru a
vzduchu, snimac uhlu skrtici klapky a další cidla? Co jsem nepochopil?

	Diky,

			Ales Zika
			http://results.cz 
	


> Podobne problemy zpusobuje nejcasteji bud vaha nasavaneho vzduchu nebo

> prave lambda sonda.
> 
> 
> Kamarat mal na Hyundai Accent ten isty problem, tiez mu auto v  
>otackach nahodne stracalo vykon po zosliapnuti plynoveho pedala a v  
>servise dlho nevedeli prist cim to je, diagnostika bola ok,  
>zapalovanie ok, proste nemalo do dovod neist ako ma az nakoniec  
>zistili, ze chyba je v lambda sonde. Po jej vymene zas mu slape
>.         
_______________________________________________
HW-list mailing list  -  sponsored by www.HW.cz Hw-list@list.hw.cz
http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list




Další informace o konferenci Hw-list