Ja myslel , ze lambda sonda je tam primarne kvuli optimalnimu slozeni a teploty plynu pro katalyzator ne ? <br>Podle me RJ podle udaju z lamda sondy optimalne sklada smes tak aby to bylo optimalni pro katalyzator . Tuneri vetsinou co prvni udelaji tak oddelaji lamda sondu a vytahnout kat. Mozna se mylim do aut zas tak nevidim :)
<br><br>snehulak <br><br><div><span class="gmail_quote">On 11/04/07, <b class="gmail_sendername">Zíka Aleš Ing.</b> <<a href="mailto:Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz">Ales.Zika@pel.br.ds.mfcr.cz</a>> wrote:</span><blockquote class="gmail_quote" style="border-left: 1px solid rgb(204, 204, 204); margin: 0pt 0pt 0pt 0.8ex; padding-left: 1ex;">
Mohu mit doplnujici zvidavy dotaz? Asi uplne nechaopi funkci lambda sondy.<br><br> Když je smes prilis bohata, tak lambda dava male napeti (nebo velke, to je fuk) a RJ ubere palivo, když je smes chuda, dava vyssi napeti a RJ prida palivo. Podle této logiky se to da ridit jen podle lambdy, takze k cemu tam je vaha vzduchu, snimace teploty motoru a vzduchu, snimac uhlu skrtici klapky a další cidla? Co jsem nepochopil?
<br><br> Diky,<br><br> Ales Zika<br> <a href="http://results.cz">http://results.cz</a><br><br><br><br>> Podobne problemy zpusobuje nejcasteji bud vaha nasavaneho vzduchu
<br>> nebo prave lambda sonda.<br>><br>><br>> Kamarat mal na Hyundai Accent ten isty problem, tiez mu auto v<br>> otackach nahodne stracalo vykon po zosliapnuti plynoveho pedala a v<br>> servise dlho nevedeli prist cim to je, diagnostika bola ok,
<br>> zapalovanie ok, proste nemalo do dovod neist ako ma az nakoniec<br>> zistili, ze chyba je v lambda sonde. Po jej vymene zas mu slape<br>>.<br>_______________________________________________<br>HW-list mailing list - sponsored by
<a href="http://www.HW.cz">www.HW.cz</a><br><a href="mailto:Hw-list@list.hw.cz">Hw-list@list.hw.cz</a><br><a href="http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list">http://list.hw.cz/mailman/listinfo/hw-list</a><br></blockquote>
</div><br>