TGV

Lukas Grepl L.Grepl@sh.cvut.cz
Čtvrtek Duben 5 22:00:22 CEST 2007


> Nezlobte se na me, ale tomu odporu vzduchu je uplne jedno co se deje 
> dole na kolejnici. I kdyby to byla zubacka tak ta dodana energie by mela 
> kopirovat aspon priblizne x^3 - je jedno jak a za jak dlouho ji tam 
> dostanete.

Pro podporeni diskuze a pro zajimavost jsem se pokusil udelat z tech dat 
od Balu-a jeste nejake vystupy. V priloze je graf zrychleni v zavislosti 
na case (jsou tam velke fluktuace zrejme vlivem chyb v datech, nevim, 
ale tendence je priblizne linearne klesajici) a potom ohdad prikonu 
potrebneho k danemu zrychleni. Pocitam pro linearni prolozeni krivky 
zrychleni, m=300t, ucinnost 0.9 - jde jen o hruby odhad.

Krivka ztrat (prikon celkem minus vykon potrebny ke zrychleni) se celkem 
da napasovat na parabolu, mozna i na x^3. Grafy davam do prilohy, je to 
par KB v PNG, tak me snad nikdo nezabije ;-).

Lukas Grepl
------------- další část ---------------
Netextová příloha byla odstraněna...
Jméno: TGV-a.png
Typ: image/png
Velikost: 7100 bytes
Popis: [žádný popis není k dispozici]
Url : http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20070405/42aa45cf/attachment-0004.png 
------------- další část ---------------
Netextová příloha byla odstraněna...
Jméno: TGV-v-P.png
Typ: image/png
Velikost: 9018 bytes
Popis: [žádný popis není k dispozici]
Url : http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20070405/42aa45cf/attachment-0005.png 


Další informace o konferenci Hw-list