TGV
Lukas Grepl
L.Grepl@sh.cvut.cz
Čtvrtek Duben 5 22:00:22 CEST 2007
> Nezlobte se na me, ale tomu odporu vzduchu je uplne jedno co se deje
> dole na kolejnici. I kdyby to byla zubacka tak ta dodana energie by mela
> kopirovat aspon priblizne x^3 - je jedno jak a za jak dlouho ji tam
> dostanete.
Pro podporeni diskuze a pro zajimavost jsem se pokusil udelat z tech dat
od Balu-a jeste nejake vystupy. V priloze je graf zrychleni v zavislosti
na case (jsou tam velke fluktuace zrejme vlivem chyb v datech, nevim,
ale tendence je priblizne linearne klesajici) a potom ohdad prikonu
potrebneho k danemu zrychleni. Pocitam pro linearni prolozeni krivky
zrychleni, m=300t, ucinnost 0.9 - jde jen o hruby odhad.
Krivka ztrat (prikon celkem minus vykon potrebny ke zrychleni) se celkem
da napasovat na parabolu, mozna i na x^3. Grafy davam do prilohy, je to
par KB v PNG, tak me snad nikdo nezabije ;-).
Lukas Grepl
------------- další část ---------------
Netextová příloha byla odstraněna...
Jméno: TGV-a.png
Typ: image/png
Velikost: 7100 bytes
Popis: [žádný popis není k dispozici]
Url : http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20070405/42aa45cf/attachment-0004.png
------------- další část ---------------
Netextová příloha byla odstraněna...
Jméno: TGV-v-P.png
Typ: image/png
Velikost: 9018 bytes
Popis: [žádný popis není k dispozici]
Url : http://list.hw.cz/pipermail/hw-list/attachments/20070405/42aa45cf/attachment-0005.png
Další informace o konferenci Hw-list