PATA HD s dlouhou životností

Minář Petr 'měřák' pminar@centrum.cz
Středa Duben 4 23:07:53 CEST 2007

Do firmy jsme kdysi objednali 3ks WD 250GB RE. Prisli 2ks a treti disk
dva dny po nich. Den po jejich instalaci a provozu v serverech se dva z
nich (nevim uz z ktere davky) ukazaly jako nepouzitelne (smart informace
se předhanely jak ve sportce). Po jejich vymontovani, podrobnem
prohlidnuti a ujisteni kamose obchodnika, ze skladnici ve velkoskladech
PC komponentu jsou "hovada", jsme dosli k zaveru, ze je uplne jedno,
jakou ma disk zaruku. Zalezi, jak se k nemu vsichni chovaji (od vyrobce
ke spotrebiteli) a take dost zalezi na zalohovacich moznostech. Stale
plati, ze na disku jsou nejdrassi data, nikoliv cena disku.

--
	Petr "měřák" Minář