RE: PATA HD s dlouhou životností

Slavomir Skopalik skopalik@elektlabs.cz
Středa Duben 4 22:30:33 CEST 2007

Souhlas, Raptory davame do malych serveru v RAID 1, bezproblemova
funkce a velmi dobry vykon.
Z WD bych dnes jiz kupoval (na doma) pouze z edice RE2 (i kdyz pred mesicem
jsem musel koupit disky z edice RE, jelikoz to vypadalo, ze odesly
disky v serveru a to potreboval fakt rychle,
no nakonec se ukazalo, ze odesel MB).

	Slavek

PS: SCSI jsou temer vyhradne 10 000, nebo 15 000 otacek.