RE: PATA HD s dlouhou životností

Tomáš Koželuh mr.death@ipq.cz
Středa Duben 4 12:02:57 CEST 2007

Raptor má 10.000rpm a to žádný jiný IDE disk nemá. Takže logicky musí
vycházet z SCSI a taky vychází. A pokud se bavíme o spolehlivosti, tak SCSI
jsou daleko spolehlivější než IDE. Ostatně v klidovým stavu je Raptor jeden
z nejtišších SATA disků, protože ze všech SATA disků vibruje daleko nejmíň a
tudíž vibrace nepřenáší dál do case (osobní test všech značek na trhu). No a
na závěr, když si na něho WD troufne dat 5 let záruky, tak nepředpokládá, že
za dva roky ty disky začnou odcházet. A já můžu potvrdit, že z těch několika
kusů, které se prodaly, tak žádný na reklamaci nešel.

--
Čest práci a rukám klid!

BY: Mr. Death