PATA HD s dlouhou životností

Pavel Krafcik hw@pjk.cz
Čtvrtek Duben 5 08:11:12 CEST 2007

Dobrý den,

nakonec jsem upustil od pokusů bootovat z PCI SATA řadiče a zůstanu u
PATA. Objednal jsem si WD RE edici, 160GB. Už jsem dlouho disky
nekupoval, tak mě docela překvapilo, jak jsou disky pod 250GB relativně
levné. Teď ještě aby rychle přišel, protože při pohledu na logy se mi
ježí vlasy. Udělám kopii systému a musím vypnout, vypadá to na rychlou smrt.

Pavel Krafčík