Zhasinani budiku - Berlingo

pyrin pyrin@volny.cz
Neděle Duben 1 20:57:12 CEST 2007

Je to skoro tak zahadne jako nulovani dennich kilometru u Pažouta 306. V
servisu mi rekli, ze prej je to spatnou zapalovaci civkou, ale ze ji ted
nemaji a museji ji objednat. Tak jsem prijel za mesic, az ji meli a ejhle
pocitadlo dennich kilometru se prestalo nulovat.
Taky se mi nechce verit, ze by zapalovaci civka mela nejaky vliv na fukci
pocitadla dennich kilometru. Pri tom auto normalne jelo bez problemu jak s
novou, tak starou civkou.
pyrin
----- Original Message -----
From: "CNCnet.info" <hwnews@cncnet.info>
To: "HWnews" <hw-list@list.hw.cz>
Sent: Sunday, April 01, 2007 5:33 PM
Subject: OT: Zhasinani budiku - Berlingo

Zdravim,

mam Berlingo 2.0 HDi vcetne namontovaneho Vebasto (nezavisle topeni)
r.v. 2001 cca od ledna tohoto roku. Vsechno by bylo OK az na to, ze se
cas od casu po odemknuti (jeste nez vlozim klicek) rozblika ABS a STOP.
Pritom jsem si vsiml, ze se nastavi budiky na nulu (lepe receno jdou na
dorazy - bez napeti jsou na nule), ale tachometr ukazuje 0 ujetych km -
vetsinou to blika ve dvou intervalech s prestavkou - pak vse normalne
naskoci vcetne spravneho stavu tachometru. Nema to vliv na jizdu/motor
protoze se mi to za celou dobu stalo asi dvakrat i za jizdy (budiky a
tachometr na nule) prestoze jsem normalne jel.

Tento stav se deje take po zamknuti auta - parkrat jsem si vsiml, ze po
zamknuti po nejake dobe se to take rozblika a pak to po te dvojite serii
zhasne a uz je to v klidu.

Byl jsem s tim na diagnostice a je tam jako trvala chyba -
nespecifikovana chyba dat. komunikace - co to ale muze byt nikdo nevedel.

Nemate nekdo nejakou zkusenost s necim podobnym? Hledal jsem na netu
vsechno mozny a ptal se i na foru www.citroeny.cz a nikde nic.

RadekCX