Zhasinani budiku - Berlingo

CNCnet.info hwnews@cncnet.info
Neděle Duben 1 21:14:05 CEST 2007

No me hlavne tedy fascinuje ze auto napichnou na diagnostiku a stovky
tisic a vysledkem cele dignostiky je: nespecifikovana chyba dat.
komunikace!!!

To je dignostika jako v tom v tipu jak ten autobusak veze ty retardovane
deti a autobus se rozbije a tak to zacne opravovat a moc mu to nejde.
Prijde k nemu jedno z deti a rika: " Ja vim co tomu je." Autobusak
chvili ignoruje a pak rika: "Tak co tomu je?" "Je to rozbity."

Me prave pres to vsechno prijde ze to neni chyba nejakeho bazmeku v
aute, ale spis ze se ta palubka s necim nedomluvi a proto nedokaze
zjistit stav takovejch veci jako je ABS, otacky a rychlost.

RadekCX