Zhasinani budiku - Berlingo

Snehulak snehulak@gmail.com
Neděle Duben 1 19:35:27 CEST 2007

Ja mel do minuleho tydne zrovna taky problemy s cidly na abs na tom renaultu
. Stavalo se , ze pri dobrzdovani i na suchu nebo treba i pri stani v kopci
kdyz jsem mel nohu na brzde tak mi to na 1-2s  zaclo "klepat" do pedalu jako
ABS , ale brzdny ucinek NIKDY nepolevil . V oficialnim servisu mi auto
prohlidli, procistili vsechno mozne  a rekli , ze to vypada na vymenu ridici
jednotky ABS za cca 20K . Dal jsem to pro jistotu do jineho servisu kde jsem
menil koutouce a tam prisli na nejake vadne cidlo a vymenili ho za 500,- :)
Nekdy se clovek nestaci divit co se deje .

A to nemluvim o tom co v tech oficialnich servisech renault davaji za
kotouce . V patek auto umyju, dam do garaze a v pondeli nemuzu vyject,
protoze ty se ty kotouce slepi . Kdyz vyjizdi moje zena tak mam vzdycky
strach , ze ve chvili kdy na plny plyn se to odlepi a vylitne tak vpali do
neceho pred garazi :) A vite co mi rekli v servisu ? Ze to auto moc casto
umyvam a malo jezdim . Vyresilo se to kvalitnejsima deskama i kotoucema .

s pozdravem

snehulak