Re: Ovladani elektromotoru 3x400V relatky na 250V.

Jaroslav Kotlaba kotlaba.hw@seznam.cz
Sobota Září 23 10:52:35 CEST 2006

Ja jsem kdysi pro podobny ucel pouzil relatka Schrack RM7.., ale na tech je napsano 400V a proudove jsou zcela dostacujici.
Stykace pouzit nelze, protoze ta rele musi byt pod spolecnym krytem s elektromotorem a stykace se tam nevejdou.