[OT] castecny, jak organizovat data na disku?

Michal Grunt michal.grunt@volny.cz
Středa Září 6 15:13:43 CEST 2006

> No nevim kde berete tu jistotu, ze ten SW nebude cmuchat kde se mu zlibi
> - zdrojaky k tomu nemate.

Odpojite ksandu nebo USB a je to ;) No dobra, asi to neni to nejlepsi
reseni. Nicmene jsou softy, ktere dokazi kryptovat slozky (nemyslim ted
to co je standartne ve windows) a pri kazdem pristupu do slozky to chce
heslo. A nemyslim si, ze by to nejaky indexer dokazal prohledat.

> Mam ho na webu a navic se da poslat jako priloha.
>
> Jednou
>
> Nicmene to pouzivam jen mezi lidmi, ktere znam a kterym takove informace
> ma smysl posilat. Mezi ostatnima lidma nic takoveho neprovozuju - jen
> maily podepisuju.

Prave to mi na PGP vadi (jasny, je to proste tak postaveny). Takze kdyz
chci neco poslat normalnimu cloveku, tak to proste zabalim rarem a
zahesluju. PGP jsem zkousel tak pred sedmi lety. Mel jsem to chvilku,
ale vadilo mi, ze to v podstate pouzivali jenom moji kamaradi kde si
nepiseme nic tajneho, takze to bylo uplne na nic a tam kde by se to
hodli nebyla zdatna obsluha.