[OT] castecny, jak organizovat data na disku?

Stanislav Šmejkal ssmejkal@gmail.com
Středa Září 6 17:35:02 CEST 2006

> Prave to mi na PGP vadi (jasny, je to proste tak postaveny). Takze kdyz
> chci neco poslat normalnimu cloveku, tak to proste zabalim rarem a
> zahesluju. PGP jsem zkousel tak pred sedmi lety. Mel jsem to chvilku,
> ale vadilo mi, ze to v podstate pouzivali jenom moji kamaradi kde si
> nepiseme nic tajneho, takze to bylo uplne na nic a tam kde by se to
> hodli nebyla zdatna obsluha.

Dneska, kdy ma spousta lidi epodpis je mozne pouzit i tento. Reseni je
elegantnejsi, protoze kazdy klient to umi. Navic je pomerne pravdepodobne,
ze lide, kterym budu psat sifrovane zpravy to maji.

Standa