[OT] castecny, jak organizovat data na disku?

RV vicek.radek@cpost.cz
Středa Září 6 14:25:48 CEST 2006

Michal Grunt napsal(a):

> Tak si je mate dat uplne na jiny disk, ktery nebude indexovan nicim jinym...

No nevim kde berete tu jistotu, ze ten SW nebude cmuchat kde se mu zlibi
- zdrojaky k tomu nemate.

> Ale druha strane musi mit od vas certifikat ne (verejnou cast)?

Mam ho na webu a navic se da poslat jako priloha.

Jednou
> jsem to take provozoval a bylo to dost narocne co se tyce toho, kdyz
> jsem zasifrovany mail nekam poslal (kdo nemel neumel s PGP), tak si
> precetl houbeles. Posilal jsem to tedy jenom tem, kteri se alespon
> trochu vyznali v PC a pak jsem od toho stejne upustil, protoze to akorat
> otravovalo (odpovedi typu, 'ja nic nevidim, jenom shluk pismenek'). Kdyz
> uz chci neco poslat, tak to zabalim rarem, zahesluju, heslo si treba
> domluvime telefonem a neni sance na rozlousknuti (mozna ano, ale po
> kolika letech desifrovani, kdy uz ty informace stejne nebudou aktualni a
> [...]

Nicmene to pouzivam jen mezi lidmi, ktere znam a kterym takove informace
ma smysl posilat. Mezi ostatnima lidma nic takoveho neprovozuju - jen
maily podepisuju.

--
RadekCX - http://www.cncnet.info