Jak napajet trvale bezici spotrebice v dome?

Jan Kral kral@fortech.cz
Úterý Září 5 16:21:23 CEST 2006

> Co je na porothermu + PS špatného?

Podle meho nazoru mala tepelna kapacita, lepsi polystyren byt vyrazne silnejsi s plnou nebo malo derovanou cihlou.

> Aleš Procháska
>
> Jenom to, ze je neprodysny -> pak je porotherm zbytecny a zdi se mohou
> rovnou odlit z betonu, vyjde to levneji a zabere mene mista.
>
> Ja tam dam kamennou vlnu (pekny nazev pro ten kousajici
> sajrajt), to je
> snad o neco lepsi (ale taky drazsi...)

A Vy znate nejake zdivo ktere je prodysne? A jakou mate jistotu, ze ti "sikovni" zednici i kdyz nad nima budete stat udelaji sterku a omitku tak kvalitne, aby do te kvalitni (kdyz je sucha) mineralni vaty nezateklo?

JK