OT: info - jak (ne)funguje MSSQL

Jaroslav Lukesh lukesh@seznam.cz
Středa Září 6 11:13:21 CEST 2006

Zeby? No abych pravdu rekl, tak takovych problemovych doptazu mam vicero (i
nekolikadesitekkilovych), ale prepisovat se mi je teda nechce... Asi nekoho
zaukoluju.

V kazdem pripade je to dukaz velmi vysoke kompatibility Sybase s MSSQL ;-)

Dik za tip, JL.

----- Original Message -----
From: "RV" <vicek.radek@cpost.cz>
Ja s MSSQL nepracuji, ale podobna vec se mi stala i na ASE od Sybase a
po nekolikahodinovem hledani jsem zjistil, ze se mi pri prekopirovavani
dotazu nejak nekam pripletl nejaky nezobrazitelny znak, ktery zpusoboval
presne tu samou chybu. Bohuzel jak jsem ten dotaz neustale
prekopirovaval pres clipboard tak se mi tam neustale objevoval. Kdyz
jsem si ten samej prikaz prepsal vedle rucne tak to chodilo.