[OT] CD ve formátu DVD

Pavel Kadečka pavel.kadecka@gmail.com
Úterý Září 5 18:58:27 CEST 2006

Mám takový možná stupidní dotaz - šlo by udělat CDčko ve formátu DVD?
Trochu si hraju a zkoumám, jak nahrát fotky na CDčko aby šly prohlížet
v DVD přehrávači a to i v tom, kterej neumí JPEGy. Z JPEGů se mi daří
udělat 170MB MPEG-2 (720x576) a z toho bych i uměl udělat DVD
strukturu, ale Nero mi nedovolí to vypálit na CD. Video CD z toho
dělat nechci (mizerná kvalita, rozlišení 320x288) a Super video CD
nevim jaký parametry by mělo mít - Nero mi nechce vzít soubor, co
vytvořim. Nabízí mi ať si koupim nějakej plugin pro konverzi na SVCD
;-)

Máte někdo zkušenosti v tomhle směru? Nebo je to blbost a DVD
přehrávač by stejně CD s DVD strukturou nevzal?

P.K.